Monolog – pro sau contra?

Am picat de multe ori peste articole pe bloguri fara nici un like, fara nici un comentariu, nimic, doar (multe) ganduri aruncate in virtual. Si atunci m-am intrebat daca exista o oarecare doza de frustrare generata de lipsa de feedback sau e vorba doar de un act de eliberar voluntara (gandurile descatusate devin cumva publice, odata trecuta limita “eu-lui” scade si povara prea-plinului).

( in trecere nu pot sa nu remarc ca tot intrebandu-ma nu m-am putut abtine sa-mi imaginez cum ar fi daca am transpune genul acesta de comportament in spatiul real)

Pe aceeasi tema (monologuri virtuale) dar in sens invers, am intalnit si zeci de articole cu zeci de comentarii dar fara urma de raspuns si atunci (tot fara sa vreau) m-am intrebat: sa fie vorba de o lipsa de politete din partea autorului ? Sau doar o lipsa de timp? Sau poate un preambul al unei celebritati potentiale – «ca orice celebritate care se respecta afisez o abordabilitate inexistenta ».

In final si in virtutea „exceptia confirma regula” nu pot decat sa va intreb pe voi, dragi cititori, ce parere aveti despre tendinta constatata a monologului virtual mai mult sau mai putin voluntar ? Pro sau contra?

7 thoughts on “Monolog – pro sau contra?

  1. Depinde de intenţia cu care ai plecat la drum când ţi-ai deschis blogul. Eu, totuşi rămân la părerea că, deşi sunt destui ce nu recunosc acest lucru, absolut oricine îşi doreşte un feedback. Altfel, nu văd de ce nu şi-ar fi trecut blogul în privat. Un „monolog” pe blog fără nicio reacţie e cam la fel de inutil ca şi eventualul monolog din viaţa reală rostit în faţa oglinzii din baie.
    Sunt unele postări ce-i drept care practic nu admit niciun comentariu însă măcar un like – două acolo s-ar cuveni să aibă deşi like-urile nu înseamnă întotdeauna ceva.

    • Multumesc pentru feedback. Ma gandesc ca, intr-o astfel de ipoteza, ar mai fi argumentul sperantei ca odata si odata ceva idei / stiluri ar putea starni intr-un fel sau altul interesul.O alta explicatie (statistic improbabila) ar fi incompatibilitatea tehnica (gen un OS2 nu permite comentariile pe anumite plate-forme) (ori mi se intampla numai mie?)
      Ce crezi insa despre autorii care se „incapataneaza” sa nu raspunda la comentarii ?

      • O atitudine lipsită de cel mai elementar respect. S-or cred ei cum vor, genii, celebrităţi ale blogosferei, semizei, contează mai puţin. Din punctul meu de vedere sunt doar nişte nesimţiţi. E ca şi cum cineva ţi-ar da bună ziua pe stradă şi tu te-ai simţi prea important pentru a-i răspunde.

  2. 1. poate e doar un spațiu de vărsat nervi, plâns tristeți, vociferat etc. cele mai multe persoane nici măcar nu așteaptă o reacție. e mai mult decât un monolog, e o ”exorcizare” fără așteptarea fedd-back-ului
    2. dacă ai timp să scrii, ai timp și să răspunzi la comentarii, deci una din celelalte două variante

    • Cami, multumesc pentru raspuns. 1. Raul (sau binele) in cantitate mare trebuie eliminat intr-un fel. Nu pot crede insa ca nu exista totusi o cat de mica speranta de a avea din cand in cand un umar consolator. Chit ca am intalnit un blog care pare sa confirme cele spuse de tine: Autorul scrie bine, din suflet, si cred ca nu tine deloc sa aiba cititori caci de fiecare data cand cineva „ii calca pragul” cu un „buna ziua” este primit intr-o tacere de moarte. Si nu multi ii trec pragul. 2. Sau poate ca te consideri mult prea valoros pentru a cobori la nivelul comentariilor ?

  3. nici eu n-am un feedback bun sau atat de bun pe cat ma asteptam…asta pentru ca postez ce lumea nu iubeste, poate daca o puneam de trei ori pe zi pe Bianca si alte mascote prin articole altul era rezultatul…aveam vizualizari, aveam like, aveam comentarii…asa ca mai bine raman eu fara aprecieri false.Cine doreste sa ma viziteze e bine primit!

Lasă un răspuns

