Crazy !

Nu stiu de ce m-am gandit fix la Romania cand am citit articolul cu pricina, cert e ca m-a facut curioasa fraza „Europa de Est este mai nou destinatia la moda”. Si pentru ca tocmai ma aflam intr-o faza existentiala cu multe intrebari – existentiale la randul lor – pe tema „ce-i prea mult strica”, in toate sensurile si cu spectrul larg de aplicare, am dat cautare si mi-am dat dreptate : „Crazy Bucarest” este intr-adevar ultimul racnet in ceea ce priveste (traducere proprie voit „mot à mot”) „inmormantarea vietii de baiat”. 

Explicatii ? Citez doar, ca am in general o imaginatie pur debordanta si un sens al interpretarii pur si simplu.

·         Les roumaines sont les plus belles filles du monde. Period, end of discussion.

·         La ville est en pleine effervescence, il y règne un optimisme naïf qui a abandonné nos contrées maussades depuis belle lurette. Effet rafraichissant assuré.

·         Le salaire moyen équivaut en EUROS à 344 €…cela va sans dire, même avec le SMIC, vous êtes Bling à Buca…

·         Francophilie, population accueillante, souriante, intelligente…mais bordel c’est quoi ce mythe sur les Roumains !? Un complot pour que personne n’ait envie d’y foutre les pieds, sauf les initiés (instigateurs fielleux de ces campagnes mensongères !) ??

Am retinut ca naivitatea ajuta uneori, ca limba poate avea sensuri si sensuri si ca acolo unde-s putine reguli se fac si afacerile bune. Cine mai zicea ca francezii au o parere proasta despre romani? Vorbe dom’le viitorul este al celor ce au ochi sa discearna „nisele”. Ca serviciile curg imediat dupa, pachete pachetele: „Pack shooting – zbor inclus” , „Pack streaptease – zbor inclus” … si multe altele cam in acelasi sens.

Cine nu crede poate verifica cu incredere.

Lasă un răspuns

