Pana unde ?

Ieri stateam pe un peron plin de lume, trenul avea ceva intarziere, undeva intr-un microfon o voca rece reclama prezenta unui reprezentant al unei firmei ” lambda ” intr-un punct precis. Lumea forfotea in jurul meu, peronul se umplea incet dar sigur, trenul persista in intarzierea lui neanuntata. Oameni obositi si incercanati imi semanau teribil de tare, pe peretii gri-maro-murdar afise de tot felul, taman bune de captat priviri in asteptare, unul anunta soldurile, altul era deja perimat.

La un moment dat, stupoare: cateva litere rosii pe un fond alb mi-au atras privirea, literele puneau o intrebare asortata la sfertul dreapta sus, umplut cu o jumatate de chip femeiesc. Intrebare era de genul „stiti unde este sotia dvs in acest moment?” In lipsa de alta ocupatie am citit si-n lung si-n lat literele rosii intr-atat incat dupa trei citiri succesive devenisem chiar curioasa sa percep un pic scopul intrebarii, obiectul afisului si marca vizata.

Am trecut deci la randul urmator scris in litere mai mici – ciudat? – care clarifica mesajul anterior printr-o trimitere directa catre nu stiu ce site gen „primul si cel mai tare site de intalniri … extraconjugale, calitate garantata”.  Daca as fi fost singura pe peron as fi izbucnit intr-un hohot de ras nervos insa forfota din jur imi ingradea orice exprimare cat de cat extravaganta.

M-am multumit cu o fata lunga si cateva ganduri trecute in serie prin cap, ganduri privind limitele (ne)impuse si impactul asupra publicului. Nu m-am putut abtine sa nu-mi imaginez si o versiune ulterioara a aceluiasi mesaj vizand acelasi obiect : „reduceri de 20% incepand de la doua intalniri in sus” sau „recompensam fidelitatea clientilor fideli … site-ului”.

Lasă un răspuns

