La inceput

Aho, aho copii si frati, stati putin si nu mai dati, am facut doar o mica si simpla pauza, revin cu forte proaspete, forte pline de metafore profunde, cuvinte pe bat sau doar silabe rasfirate in cele patru zari.

Un an a trecut, pacat de el, un altul a inceput , de asta nou nu zic inca nimic, zvonurile ar spune ca e veninos dar eu prefer pentru moment sa nu cred in zvonuri.

Am citit putin in ultimul tip si asta ma racaie rau de tot dar am ceva circumstante atenuante: circa o suta de sarmale de infofolit si cam zece mese de pus si strans. Greu. Mi-am facut insa un stoc dragalas de autori si titluri de descoperit in noul an si promit solemn sa ma tin de cuvant.

Inceputul mi l-am impus singura „hard” (disc daca doriti ca pare aliniat cu temele) si m-am înrolat în BLOGWARS! Asa, de test, sa mai ma aliniez si eu cu tendintele pietii in domeniu ca, cu sarbatorile astea, m-a cam luat lehamitea si lenea m-a doborat bine de tot. Probabil ca nu voi trece de prima etapa – e mai bine sa te astepti la orice rau, macar nu te va dobori de tot – dar se pare ca si rolul de jurat e relativ simpatic.

Acestea fiind spuse urez un AN NOU FERICIT tuturor ce trec pragul acestui blog, bucurii si sanatate alaturi de cei dragi.

7 thoughts on “La inceput

Lasă un răspuns

