De ce?

Bloguri de top!

-ce fel de bloguri iti plac si de ce?!

-ce anume te face sa le citesti in mod regulat?!

-care sunt blogurile care pentru tine reprezinta ”de top”, enumera 2-5 bloguri(cu sau fara link inclus) si spune de ce le consideri de top?!

Imi plac blogurile care pun pe ganduri. Sau care scot din ganduri. Sau care doar le pun pe alte sine, chiar si paralele. Imi plac blogurile care o fac cu stil, decalat sau nu. Imi plac esentele doar date de inteles, ideile in formare, sirurile cursive, admirabil leganate. Imi plac contrasensurile cu logica usor de demonstrat, sau sensurile care lasa loc de „va urma”.

Din toate aceste motive ador „Almanahe„. Incerc sa inteleg cu reuseste dar caut degeaba. Maiestreste cuvintele ca nimeni altcineva scotand la iveala sensuri bine ascunse si ne-gasite de altcineva. Imi place „Almanahe” pentru ca picteaza in versuri fortand cititorul la un exercitiu artistic inedit, imagini descrise de cuvinte, cuvinte ghicite in spatele imaginilor.

Ador „Almanahe” pentru cioburile imprastiate si pentru pesajele reconstruite din ele.

Câteodată te-aştept

în 90 de feluri,

în 90 de moduri.

În 90 de chipuri fug.

Ador „Almanahe” pentru ca ii plac la nebunie jocurile haotice al cuvintelor si pentru ca plezneste de imaginatie.

Imi place „Jurnal de fraiera” pentru ca spune ceea ce spune un pic „la misto”. Un misto abia intrezarit, un misto doar un pic dar atat cat este necesar. Imi place „Jurnal de fraiera” pentru cursivitatea gandurilor exprimate, umorul fin de „haz fara necaz” inspirat din intamplari traite pana la capat si acum restalmacite. Pentru ca adora ciocolata si are o multime de idei de utilizare.

1. Propun ciocolata amăruie PITAGORA. Care să conţină şi formula calculului ipotenuzei într-un triunghi dreptunghic

Imi place pentru ca ar face „orice numai sa evitam prostia”. Si ridicolul. Si mitocania. Pentru ca nu critica pe fata, doar da de inteles cine are neuroni sa dovedeasca. Imi place pentru ca exista.

Imi plac „Abisurile” pentru ca dau profunzime lucrurilor marunte. Pentru ca incerca stiluri diverse. Pentru ca ia peste picior si imagineaza dialoguri improbabile. Imi plac „Abisurile” pentru ca incearca negura pana o gasesc, o analizeaza si o partajeaza.

Ce ti-ai dori?

Sa fie simplu !

Pai simplu cum ? La mintea cocosului?

Ceva de genul asta.

Dezvolta putin.

Ar deveni prea complicat.

Pai nu-i foarte clar cum poate fi simplu.

Normal, “la simplicité est la sophistication suprême “

Ne invartim in cerc.

Imi plac „Abisurile” pentru ca viseaza cai verzi pe pereti si chiar cred in ei pana la proba contrarie. Imi plac pentru ca e cumva decalat si un pic in afara sirului. Imi plac pentru ca spiraleaza cautand iesirea. Si pentru ca inca n-au gasit-o si pentru ca continua.

Acest articol participa la editia 47 a BlogPower.

Au mai fost scrise pe aceasta tema : Bloguri de top

17 thoughts on “De ce?

  1. Pingback: Cu jenă despre alegeri. | Jurnal de fraieră

  2. Ah, ce te mănânc!😆 Ca pe-o prăjitură! Iar laudele ţi le ling, ca pe-o frişcă, ca pe caimacul cafelei, pe care-l iau cu linguriţa, înainte de-a sorbi. Mulţumesc!

  3. Pingback: Cale-n dar… « Almanahe

  4. Pingback: Bloguri de suflet. | Raftul cu gânduri

  5. Pingback: Bloguri de top?! « Jurnal de Belgia

  6. Pingback: A-blog!

  7. Pingback: Blog Power 47 VOT!

  8. Pingback: Blog Power 48 | MWB

Lasă un răspuns

