In neantul blogosferei

Buna! Sunt o tipa relativ bine care-si pune relativ multe intrebari. Si cum oamenii sunt relativi singuri – chiar daca nimeni nu recunoaste starea asta de fapt cu mana pe inima – ei bine tocmai de aceea m-am hotarat sa ma lansez in neantul conversational al blogosferei.

In general imi imaginez lucruri, privesc oamenii din jur si le disec comportamentele pe toate partile si construiesc scenarii, fac ipoteze si imaginez urmari, ma amuz. Si ascult. Da, ascult in cea mai mare parte a timpului, mi se spune chiar „ascultatoarea perfecta”, genul de tipa pe care orice barbat si-ar dori-o pe langa casa. Atunci cand privesc oamenii si obiceiurile lor, ascult si ma pun in locullor intrebandu-ma in soapta daca as putea face altfel, de exemplu putin mai bine. Ma plictisesc relativ rar cand privesc oamenii si obiceiurile lor, numai atunci cand oboseala actului actoricesc isi spune ultimul cuvant.

De azi m-am hotarat sa ascult „participativ” si iata-ma lansata cu un blog propriu ! Am auzit multe despre lumea asta virtuala, multi par sa se planga de diverse boli, acte si comportamente ciudate. Impresia pe care aceasta „lume paralela” mi-a lasat-un gust de amestec ciudat de chestii depuse intr-un fel de spatiu unde fiecare vine si depune ceva si de cele mai multe ori asteapta ceva in schimb: sa socializeze, sa devina celebru, sa treaca timpul , sa reactoneze altii, sa raspunda la reactiile celorllati, sa fie provocat, sa raspunda la provocarile celorlalti.

Si amestecul asta ciudat pare sa prinda bine, ceea ce ma face sa cred ca oamenii au multe de spus dar nu indraznesc sa se exprime. Imi aduc aminte de vorba aceea inteleapta ce decreteaza hartia igienica drept hartia ce poate duce orice si-mi spun ca spatiul asta virtual este cam tot un fel de hartie igienica la indemana oricui. Deosebirea principala consta probabil in lipsa de miros dupa utilizare.

Intamplari ciudate in aceasta „N dimensiune” am auzit o droaie,  uneori doar „simple” injuraturi gratuite  „ca de la mascul la la mascul” , alteori tragedii existentiale. Caci, daca spatiul virtual suporta multe, asimilarea lui in stare pura intampina rezistenta etaloanelor si filtrelor personale.

Mi s-a povestit despre o groaza de drame soldate cu abandonuri cu gust amar, de oameni frustrati, demotivati, acriti de-a dreptul in urma unor schimburi naravase de idei „on line”. Si ascultand povestile de genul acesta mi-am spus ca explicatia e simpla: omul e fraier, inocent de-a binelea.  Aruncarea in vid necesita anumite precautii. Nu poti astepta de la niste necunoscuti sa fie complet in faza cu tine, sa fie la fel de politicosi pe cat ai fi tu in locul lor, sa-ti raspunda la fel de civilizat pe cat le-ai raspunde tu, sa fie de o inteligenta relativ egala cu a ta, nici mult mai mult , nici mult mai putin, si asa mai departe.  Ar fi ca si cum ar fi musai ca toti ce joaca la loto sa castige, de fiecare data.

In concluzie, ma arunc in neantul conversational al blogosferei in cunostiinta de cauza caci sunt o tipa cu picioarele pe pamant, nu cred ca tot ce zboara se si mananca si in general nu castig la loto.

Sper sa rezist.

Acest prim articol este relativ in faza cu tema actuala BlogPower 41 deci ma lansez si eu sa vad ce iese. Rau nu poate fi ca-s vaccinata.

S-au exprimat pe aceasta tema :

1. Sicane online 2. In neantul blogosferei
3. Online-Retributii 4. Atat de gol

23 thoughts on “In neantul blogosferei

  1. Bine ai venit, atunci!🙂
    Am vazut articolul inscris la Blog Power! Nu uita de linkul catre Blog Power si de cele 3 linkuri obligatorii catre alte articole inscrise, desi cel mai bine ar fi sa conspectezi regulamentul concursului, pentru a nu lasa mici ”amanunte” sa stirbeasca din farmecul articolului!🙂

    • Pai sa stii ca am facut ceva studii si analize inainte de marele salt. Auzisem atatea atatea si atat de contradictorii incat mi-am spus ca cel mai bine ar fi sa ma conving singura

  2. Pingback: Carti! Te fac neprost! « Maratonul zilelor de ieri

  3. Pingback: Blog Power 42 | MWB

  4. Pingback: Blog Power 42. Vot!

  5. Pingback: Blog Power 43.

  6. Pingback: In neantul blogosferei | otipa | BunDeCitit.ro

  7. Pingback: Blog Power 41 VOT! | MWB

Lasă un răspuns

